tisdag 11 februari 2014

Garn & Böcker

Många nya projekt på gång...
den här blev klar för ett tag sedan...
sällan jag stickar efter Drops mönster
men denna fick det bli då en släkting så snällt bad mej :)
stickad i Alpaca & Kid-Silk

Älskar ju garn och böcker om stickning,
sån't kan man aldrig få för mycke' av eller hur???
Senaste tillskotten  
ett av favoritgarnen
och
ytterligare en bok om sockor
(ibland undrar jag vad man har för fel
och hur många böcker man 'behöver' ha ha ha )

Härom vecka var jag inne på NK och handlade
och kolla vilken skyltning dom hade !!!
Helt fantastiskt
många fina alster från designern Sandra Backlund
mycket speciella 
men ack så häftiga !!!

Till helgen är det Symässan
och om jag kommer dit har jag ingen aning om
men en sak är säker 
och jag ska ha en långhelg 
med mycke' mys, vin & stickning :)



1 kommentar:

  1. Meeeen hallå, den där mössan/baskern står det väl ändå Reidun på???? det ser jag!
    Ja inte blev det nån symässa inte, däremot blev det en riktig myshelg!

    SvaraRadera